Reprezentacje
Ekstraklasa
I Liga
II Liga
Rozgrywki młodzieżowe
Siatkówka plażowa
FIVB CEV
Nasi Partnerzy
















Adidas Sklepy



Polska Siatkówka
Magazyn Siatkówka



Wiadomości

powrót powrót

Dostawa dla PZPS zestawów do uprawiania siatkówki w Uczniowskich Klubach Sportowych

2008-10-23 20:32


Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Polskiego Związku Piłki Siatkowej zestawów do uprawiania siatkówki w Uczniowskich Klubach Sportowych.
Numer ogłoszenia: 237818 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Związek Piłki Siatkowej , ul. Grażyny 13, 02-548 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 440 83 44, fax. 022 440 83 43.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzps.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Polski Związek Sportowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Polskiego Związku Piłki Siatkowej zestawów do uprawiania siatkówki w Uczniowskich Klubach Sportowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Polskiego Związku Piłki Siatkowej zestawów do uprawiania siatkówki w Uczniowskich Klubach Sportowych odpowiednio: 1) w 48 UKS-ach - poziom szkół podstawowych - stanowiąca część I zamówienia, 2) w 48 UKS-ach - poziom szkół ponadpodstawowych - stanowiąca część II zamówienia oraz 3) w 25 UKS-ach (zestawy ze słupkami z siatkami). W skład 1 zestawu do uprawiania siatkówki w 48 UKS-ach - poziom szkół podstawowych (stanowiącego część I zamówienia) wchodzi 10 piłek do siatkówki typu FLC - rozmiar V4 i 1 składany wózek na piłki, w skład 1 zestawu do uprawiania siatkówki w 48 UKS-ach - poziom szkół ponadpodstawowych (stanowiącego część II zamówienia) wchodzi 10 piłek do siatkówki typu FLC - rozmiar V5 i 1 składany wózek na piłki, natomiast w skład 1 zestawu do uprawiania siatkówki w 25 UKS-ach (stanowiącego część III zamówienia) wchodzi 10 piłek do siatkówki typu FLC - rozmiar V5 oraz 1 komplet składający się z 2 aluminiowych słupków do siatkówki z tulejami, osłonami, ocynkowanymi ramami i siatką z linką stalową i antenkami. 1. Piłki do siatkówki typu FLC - rozmiar V5 oraz V4, zgodne ze standardami F.I.V.B, - wyprodukowane z najwyższej klasy materiału: skóry syntetycznej typu Sensi Touch, czyli bardzo miękkie, - z 18 paneli w kolorach czerwono - zielono - białych, - pęcherz butylowy, - budowa dwuwarstwowa, - osnowa nylonowa, rozmiar: 5 rozmiar: 4 - obwód: 65-67 cm 62-64 cm - waga: 260-280 g 240-260 g - ciśnienie: 0,3-0,325 bar 0,3-0,325 bar 2. Składany wózek na piłki na kółkach wykonany z rurek aluminiowych o profilu kwadratowym, preferowany czarny kolor. 3. Słupki do siatkówki (2 szt.): - profil aluminiowy owalny 75x116 mm mocowany w tulejach, z płynną regulacją wysokości siatki, - mechanizm naciągowy przesuwny, z zastosowaniem mimośrodu. Tuleje do słupków do siatkówki (2 szt.): - stalowe, ocynkowane. Ramy z pokrywami podłogowymi (2 szt.): - stalowe, ocynkowane. Osłony na słupki do siatkówki 2000 mm długości (2 szt.): - wykonane z pianki, pokryte porofleksem - wykończona od góry i dołu taśmą z przyszytym rzepem długości 50 mm, - preferowany kolor: żółty. Siatka do siatkówki (treningowa): - wykonana z polipropylenu bezwęzłowego kolo0ru czarnego, - grubość splotu: 3 mm, - górna część siatki obszyta białą taśmą o szerokości 50 mm, z linką stalową wewnątrz, - mocowana do słupków linkami naprężającymi w 4 punktach. Antenki (2 szt.): - jednoczęściowe z pokrowcami przywiązywanymi. Słupki i osłony muszą posiadać certyfikat zgodności i spełniać wymagania bezpieczeństwa zawarte w PN-EN 913:1999, PN-EN 1271:2006. Integralną częścią oferty są wzory piłek, wózka i kompletu słupków z tulejami, osłonami, ocynkowanymi ramami i siatką z linką stalową i antenkami (nie katalogi)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: po 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 złotych) na każdą z dwóch pierwszych części zamówienia, a 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych) na III (trzecią) część zamówienia. II. FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn zm.). III. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale VI, podrozdział I pkt 1. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 13 1160 2202 0000 0000 4237 8318, a dokument potwierdzający wpłatę (pokwitowanie) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Polskim Związku Piłki Siatkowej, ul. Grażyny 13. Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w podrozdziale II kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w siedzibie Zamawiającego w Polskim Związku Piłki Siatkowej, ul. Grażyny 13. 4. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ ubezpieczeniowej powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. IV. ZWROT WADIUM 1. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po: 1) upływie terminu związania ofertą - w przypadku, gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, Zamawiający zwróci wadium po upływie pierwotnego okresu związania ofertą; 2) zawarciu umowy i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) unieważnieniu postępowania i ostatecznym rozstrzygnięciu protestów lub upływie terminu do ich wnoszenia. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na pisemny wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. Złożenie wniosku o zwrot wadium przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. V. UTRATA WADIUM Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w sytuacjach, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania;.

·         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia: 1) oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Rozdziale II Specyfikacji, 2) nie budzące wątpliwości dokumenty: a) że producent oferowanych przez Wykonawcę piłek do siatkówki znajduje się na aktualnej liście producentów homologowanych przez Międzynarodową Federacją Piłki Siatkowej (FIVB), a Wykonawca posiada zgodę tego producenta na dystrybucję produkowanych przez niego piłek; b) potwierdzające legalne pochodzenie oferowanego sprzętu sportowego: (świadectwo legalnego pochodzenia towaru, dowód odprawy celnej itp.). 1.3. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 2) w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy; 2. Wykonawcy zagraniczni 2.1. Wykonawcy zagraniczni (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1.1.: 1) ppkt 2), 3), 4) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 2.1. Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymagana dla tych dokumentów. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie III niniejszego Rozdziału, według formuły: spełnia - nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzps.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polski Związek Piłki Siatkowej ul. Grażyny 13, 02-548 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 16:00, miejsce: Polski Związek Piłki Siatkowej ul. Grażyny 13, 02-548 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa dla Polskiego Związku Piłki Siatkowej zestawów do uprawiania siatkówki w Uczniowskich Klubach Sportowych w 48 UKS-ach - poziom szkół podstawowych.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla Polskiego Związku Piłki Siatkowej zestawów do uprawiania siatkówki w Uczniowskich Klubach Sportowych w 48 UKS-ach - poziom szkół podstawowych W skład 1 zestawu wchodzi 10 piłek do siatkówki typu FLC - rozmiar V4 i 1 składany wózek na piłki.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

·         4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa dla Polskiego Związku Piłki Siatkowej zestawów do uprawiania siatkówki w Uczniowskich Klubach Sportowych w 48 UKS-ach - poziom szkół ponadpodstawowych..

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla Polskiego Związku Piłki Siatkowej zestawów do uprawiania siatkówki w Uczniowskich Klubach Sportowych w 48 UKS-ach - poziom szkół ponadpodstawowych. W skład 1 zestawu wchodzi 10 piłek do siatkówki typu FLC - rozmiar V5 i 1 składany wózek na piłki.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

·         4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa dla Polskiego Związku Piłki Siatkowej zestawów do uprawiania siatkówki w Uczniowskich Klubach Sportowych w 25 UKS-ach..

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład 1 zestawu do uprawiania siatkówki w 25 UKS-ach wchodzi 10 piłek do siatkówki typu FLC - rozmiar V5 oraz 1 komplet składający się z 2 aluminiowych słupków do siatkówki z tulejami, osłonami, ocynkowanymi ramami i siatką z linką stalową i antenkami..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

·         4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

 


Do pobrania:

PZPS2008-piki-SIWZzzacznikami.doc

PZPS2008-piki-oslonanasupek.pdf

PZPS2008-piki-supek.pdf



















Galeria | Sklep | Upominki | Ciekawe strony | Chat | Forum | RSS


PZPS © 2005 Produced by JMC. Powered by Contentia CMS.