Reprezentacje
Ekstraklasa
I Liga
II Liga
Rozgrywki młodzieżowe
Siatkówka plażowa
FIVB CEV
Nasi Partnerzy
















Adidas Sklepy



Polska Siatkówka
Magazyn Siatkówka



Wiadomości

powrót powrót

Dostawa 1440 piłek do siatkówki oraz 25 zestawów do siatkówki plażowej

2007-10-30 11:37


Warszawa: Dostawa 1440 piłek do siatkówki oraz 25 zestawów do siatkówki plażowej

Numer ogłoszenia: 207978 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Związek Piłki Siatkowej, ul. Grażyny 13, 02-548 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 440 83 44, fax 022 440 83 43.

 I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Polski Związek Sportowy.

 SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 II.1) OPIS

 II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1440 piłek do siatkówki oraz 25 zestawów do siatkówki plażowej.

 II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

 II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- 1440 sztuk piłek do siatkówki typu FLC (w tym: 1000 szt. - rozmiar V5 oraz 440 szt. rozmiar V4), stanowiących część I zamówienia
oraz
- 25 zestawów do siatkówki plażowej, stanowiących część II zamówienia
do uprawiania przez dzieci i młodzież siatkówki i siatkówki plażowej w Uczniowskich Klubach Sportowych
do wskazanych przez Polski Związek Piłki Siatkowej (odpowiednio): 144 (piłki) i 25 (zestawy do siatkówki plażowej) Uczniowskich Klubów Sportowych na terenie kraju.

- część I zamówienia - piłki do siatkówki typu FLC - rozmiar V5 oraz V4, zgodne ze standardami F.I.V.B,
- wyprodukowane z najwyższej klasy materiału: skóry syntetycznej typu Sensi Touch, czyli b. miękkie,
- z 18 paneli w kolorach czerwono - zielono - białych,
- pęcherz butylowy,
- budowa dwuwarstwowa,
- osnowa nylonowa,
rozmiar: 5 rozmiar: 4
- obwód: 65-67 cm 62-64 cm
- waga: 260-280 g 240-260 g
- ciśnienie: 0,3-0,325 bar 0,3-0,325 bar

- część II zamówienia - zestawy do siatkówki plażowej składają się z:
- 2 trzyczęściowych składanych słupków aluminiowych z odciągami i trzpieniem do ustawienia oraz z zaczepami do mocowania siatki na wysokości 2,43 m i 2,24 m,
- osłon słupków,
- siatki do siatkówki plażowej w kolorze czarnym o oczkach 10 x 10 cm, z linkami do naciągania, obszytej taśmami,
- pokrowców z antenkami,
- taśmy szerokości 5 cm z mocowaniem do wyznaczania boiska do siatkówki plażowej.
Zestawy powinny być zapakowane w torbę z trwałego materiału.

Integralną częścią oferty są wzory piłek oraz powyżej wyszczególnionego sprzętu sportowego składającego się na zestawy do siatkówki plażowej (nie katalogi).

 II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.40.00.00-5.

 II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

 II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 Informacja na temat wadium: I. WYSOKOŚĆ WADIUM
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych), lub jeśli zamierza złożyć ofertę tylko na: część I zamówienia: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych), lub 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych), jeśli zamierza złożyć ofertę jedynie na część II zamówienia.

II. FORMA WADIUM
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art..6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn zm.).

III. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM

1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale VI, podrozdział I pkt 1 SIWZ.
2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 13 1160 2202 0000 0000 4237 8318, a dokument potwierdzający wpłatę (pokwitowanie) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Polskim Związku Piłki Siatkowej, ul. Grażyny 13. Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w podrozdziale II SIWZ kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w siedzibie Zamawiającego w Polskim Związku Piłki Siatkowej, ul. Grażyny 13.
4. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ ubezpieczeniowej powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

IV. ZWROT WADIUM
1. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po:
1) upływie terminu związania ofertą - w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, Zamawiający zwróci wadium po upływie pierwotnego okresu związania ofertą;
2) zawarciu umowy i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) unieważnieniu postępowania i ostatecznym rozstrzygnięciu protestów lub upływie terminu do ich wnoszenia.
Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na pisemny wniosek Wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) który został wykluczony z postępowania;
3) którego oferta została odrzucona.
Złożenie wniosku o zwrot wadium przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.

V. UTRATA WADIUM
Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w sytuacjach, gdy:
a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej dwa zamówienie o podobnym charakterze ( 2 dostawy piłek do siatkówki) o wartości minimum 120.000,00 zł każda (dotyczy tylko piłek, a więc części I zamówienia),
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania;
5) zaoferują piłki produkowane przez producenta znajdującego się na aktualnej liście producentów homologowanych przez Międzynarodową Federacją Piłki Siatkowej (FIVB);
6) spełniają pozostałe warunki określone w niniejszej Specyfikacji,

2. na oferowany przedmiot zamówienia posiadają:
1) zgodę producenta homologowanego przez Międzynarodową Federacją Piłki Siatkowej (FIVB) na dystrybucję produkowanego przez niego sprzętu (jeśli dotyczy);
2) dokument potwierdzający legalne pochodzenie oferowanego sprzętu sportowego: (świadectwo legalnego pochodzenia towaru, dowód odprawy celnej itp.),

3. Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawca jest obowiązany złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie III Rozdziału IV SIWZ.

4. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń
i dokumentów wymienionych w punkcie III Rozdziału IV SIWZ, według formuły: spełnia - nie spełnia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia:
1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu
1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia:
1) oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Specyfikacji, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Rozdziale II Specyfikacji,
2) nie budzące wątpliwości dokumenty:
a) że producent oferowanych przez Wykonawcę piłek do siatkówki znajduje się na aktualnej liście producentów homologowanych przez Międzynarodową Federacją Piłki Siatkowej (FIVB), a Wykonawca posiada zgodę tego producenta na dystrybucję produkowanych przez niego piłek (dotyczy tylko części I zamówienia);
b) potwierdzający legalne pochodzenie oferowanego sprzętu sportowego: (świadectwo legalnego pochodzenia towaru, dowód odprawy celnej itp.).

1.3. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty:
1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
2) w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy;
3) dokument/y potwierdzający/e wykonanie przynajmniej 2 (dwóch) zamówień o podobnym charakterze (dostaw piłek do siatkówki) o wartości minimum 120.000,00 zł każda, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (dotyczy tylko piłek, a więc części I zamówienia).
Przedłożone dokumenty muszą potwierdzać w sposób bezsporny spełnienie warunku określonego w podrozdziale I Rozdziału IV SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzps.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polski Związek Piłki Siatkowej
02 - 548 Warszawa, ul. Grażyny 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 14:00, miejsce: Polski Związek Piłki Siatkowej
02 - 548 Warszawa, ul. Grażyny 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1440 sztuk piłek do siatkówki typu FLC do wskazanych przez Polski Związek Piłki Siatkowej 144 Uczniowskich Klubów Sportowych na terenie kraju.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do wskazanych przez Polski Związek Piłki Siatkowej 144 Uczniowskich Klubów Sportowych na terenie kraju 1440 sztuk piłek do siatkówki typu FLC (w tym: 1000 szt. - rozmiar V5 oraz 440 szt. rozmiar V4), zgodnych ze standardami F.I.V.B,
- wyprodukowanych z najwyższej klasy materiału: skóry syntetycznej typu Sensi Touch, czyli b. miękkich,
- uszytych z 18 paneli w kolorach czerwono - zielono - białych,
- o budowie dwuwarstwowej,
- o osnowie nylonowej,
- z pęcherzem butylowym,
rozmiar: 5 rozmiar: 4
- obwód: 65-67 cm 62-64 cm
- waga: 260-280 g 240-260 g
- ciśnienie: 0,3-0,325 bar 0,3-0,325 bar.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.40.00.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 25 składanych zestawów do siatkówki plażowej do 25 wskazanych przez Polski Związek Piłki Siatkowej Uczniowskich Klubów Sportowych na terenie kraju..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 25 składanych zestawów do siatkówki plażowej do uprawiania przez dzieci i młodzież siatkówki plażowej w Uczniowskich Klubach Sportowych, do wskazanych przez Polski Związek Piłki Siatkowej 25 Uczniowskich Klubów Sportowych na terenie kraju.

Zestawy do siatkówki plażowej składają się z:
- 2 trzyczęściowych składanych słupków aluminiowych z odciągami i trzpieniem do ustawienia oraz z zaczepami do mocowania siatki na wysokości 2,43 m i 2,24 m,
- osłon słupków,
- siatki do siatkówki plażowej w kolorze czarnym o oczkach 10 x 10 cm, z linkami do naciągania, obszytej taśmami,
- pokrowców z antenkami,
- taśmy szerokości 5 cm z mocowaniem do wyznaczania boiska do siatkówki plażowej.
Zestawy powinny być zapakowane w torbę z trwałego materiału..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.40.00.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 


Do pobrania:

PZPS2007-pilki-SIWZzzalacznikami2.doc



















Galeria | Sklep | Upominki | Ciekawe strony | Chat | Forum | RSS


PZPS © 2005 Produced by JMC. Powered by Contentia CMS.