Reprezentacje
Ekstraklasa
I Liga
II Liga
Rozgrywki młodzieżowe
Siatkówka plażowa
FIVB CEV
Nasi Partnerzy
















Adidas Sklepy



Polska Siatkówka
Magazyn Siatkówka



Wiadomości

powrót powrót

Komunikat o przetargu na piłki dla UKS

2005-10-11 11:40


Polski Związek Piłki Siatkowej, z siedzibą w Warszawie przy ul. Grażyny 13, 02-548, ogłasza przetarg nieograniczony na poniższych warunkach:
 
I. Przedmiotem zamówienia jest łącznie:
a) jednorazowa sprzedaż fabrycznie nowych następujących piłek do gry w piłkę siatkową:
-        Molten Sensi Touch symbol V4FLC. Rozmiar 4, klejona z 18 paneli, wykonana ze skóry syntetycznej w kolorach czerwono-zielono-białym. Ilość 1100 szt.,
-         Molten Sensi Touch symbol V5FLC. Rozmiar 5, wykonana ze skóry syntetycznej, w kolorach czerwono-zielono-białym. Ilość 550 szt. oraz
b) transport przez oferenta do siedzib wskazanych przez Zamawiającego Uczniowskich Klubów Sportowych na terenie całego kraju w liczbie jednak nie większej niż 110.
W cenie zawarte są transport, cło i akcyza, jeżeli dotyczą one przedmiotu zamówienia.
 
II. Termin wykonania zamówienia.
Całość przedmiotu umowy zostanie jednorazowo dostarczona w terminie jednego miesiąca od dnia wyboru przez Zamawiającego oferty w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne do siedzib wskazanych przez Zamawiającego Uczniowskich Klubów Sportowych na terenie całej Polski.
Oferta nie może być ani częściowa ani wariantowa.
 
III. Opis przygotowania oferty.
  1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim na piśmie, wypełniona czytelnym pismem odręcznym lub maszynowym zgodnie z załączonym wzorem formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Częścią integralną formularza ofertowego jest umowa, której każda ze stron musi być parafowana przez osobę/osoby upoważnioną/ne do reprezentacji. Umowa stanowi załącznik nr 2 do zapytania.
  2. Oferta i wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób upoważnionych do reprezentowania Oferenta zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób upoważnionej/nych do podpisania oferty.
  4. Cena łączna może być podana wyłącznie w polskich złotych (PLN) oraz musi być zapisana cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT, który musi być podany jako osobna pozycja. Oferta musi zawierać ceny jednostkowe piłek netto oraz brutto w rozumieniu ustawy z dn. 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54, poz. 53) z dokładnością do jednego grosza. Cena zawiera transport, cło i akcyzę, jeżeli jest ona wymagana. Cena obejmuje ceny z tytułu sprzedaży piłek oraz wynagrodzenie za transport do Uczniowskich Klubów Sportowych.
  5. Każdy Oferent może złożyć w niniejszym zamówieniu publicznym tylko jedną ofertę, a w ofercie przedstawić tylko jedną cenę.
  6. Ofertę wraz z załącznikami składa się w jednym oryginalnym egzemplarzu.
  7. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego do dnia  25 października 2005 roku.
  8. Opakowanie zawierające ofertę oznakowane w widocznym miejscu oznaczeniem sprawy: „Oferta na dostawę piłek siatkowych” winno być zaadresowane do Zamawiającego na adres: Polski Związek Piłki Siatkowej, Grażyny 13, 02-548 Warszawa.
  9. Oferent nie może wprowadzać zmian w treści oferty po upływie terminu do składania ofert. Po tym terminie nie może również wycofać oferty.
IV. Warunki wymagane od Oferentów ubiegających się o zamówienie.
O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
a)     posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodnie z przepisami prawa,
b)     posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych działań lub czynności, w tym związanych z przetargiem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
c)     dysponują niezbędna wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
d)     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e)     nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia stosownie do art. 24 Prawa zamówień publicznych.
 
V. Dokumenty wymagane od Oferenta.
Brak któregokolwiek z poniższych dokumentów spowoduje wykluczenie Oferenta:
1)     oryginał wypełnionego i podpisanego Formularza Ofertowego (wg załącznika nr 1) wraz z parafowaną umową, stanowiącą załącznik nr 2,
2)     oryginał lub kserokopia poświadczona przez Oferenta za zgodność z oryginałem oraz aktualna na dzień złożenia oferty, nie późniejszy jednak niż 6 miesięcy przed dniem złożenia oferty, odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy prawa wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
3)     w przypadku, gdy Oferentem jest spółka cywilna, to oryginał lub poświadczoną przez Oferenta za zgodność z oryginałem kserokopię uchwały wszystkich wspólników spółki cywilnej zezwalającą na zawarcie umowy w ramach niniejszego zamówienia publicznego.
 
VI. Termin i miejsce składania ofert.
Oferty w formie pisemnej należy składać do dnia 25 października 2005 roku  do godziny 14.00 w siedzibie Zamawiającego: Polski Związek Piłki Siatkowej, ul. Grażyny 13, 02-548 Warszawa.
Oferty złożone po terminie będą zwrócone Oferentom bez otwierania.
 
VII. Otwarcie ofert.
Otwarcie złożonych ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu do składania ofert w dniu 25 października 2005 roku w siedzibie Zamawiającego.
Otwarcie ofert jest jawne.
O wynikach zamówienia wszyscy oferenci, którzy ubiegali się o zamówienie, zostaną zawiadomieni niezwłocznie faksem, a następnie pisemnie. Niezależnie od powyższego wynik zamówienia zostanie opublikowany niezwłocznie w siedzibie Zamawiającego i na jego stronach WWW.
 
VIII. Kryteria oceny oferty.
Wyłącznym kryterium oceny ofert, spośród niewykluczonych Oferentów i nieodrzuconych ofert, jest cena.
 
IX. Termin związania ofertą.
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert.
 
X. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego następuje w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie wcześniej jednak niż 7 dnia od wyboru oferty i nie później niż 10 dnia od dnia wyboru oferty.
Treść umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
 
XI. Protesty i odwołania.
1. Środki ochrony prawnej określone w Prawie zamówień publicznych przysługują co do zasady wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów wspomnianej ustawy.
2. Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie Prawa zamówień publicznych, można wnieść pisemny protest do zamawiającego. Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, a gdy protest dotyczący postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się go nie później niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy. Zamawiający rozstrzyga protest nie później niż w terminie 5 dni od dnia jego wniesienia. Brak rozstrzygnięcia protestu w tym terminie uznaje się za jego oddalenie.
3. Od oddalenia lub odrzucenia protestu przysługuje odwołanie. Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie informując o wniesieniu odwołania zamawiającego. Złożenie odwołania w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z wniesieniem go do Prezesa Urzędu.  Odwołanie podlega rozpoznaniu, jeżeli uiszczono wpis. Dowód uiszczenia wpisu dołącza się do odwołania. Zespół arbitrów rozpoznaje odwołanie w terminie 15 dni od dnia jego wniesienia.
4. Na wyrok zespołu arbitrów oraz postanowienia zespołu arbitrów kończące postępowanie odwoławcze przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania zamawiającego. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Urzędu w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia zespołu arbitrów, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Skarga powinna czynić zadość wymaganiom przewidzianym dla pisma procesowego oraz zawierać oznaczenie zaskarżonego orzeczenia, przytoczenie zarzutów, zwięzłe ich uzasadnienie, wskazanie dowodów, a także wniosek o zmianę orzeczenia w całości lub w części. Od wyroku sądu kasacja nie przysługuje.
 
Załączniki:
1)     formularz ofertowy,
2)     wzorzec umowy w sprawie zamówienia publicznego.


Do pobrania:

Umowa dostawy.doc

Formularz ofertowy.doc



















Galeria | Sklep | Upominki | Ciekawe strony | Chat | Forum | RSS


PZPS © 2005 Produced by JMC. Powered by Contentia CMS.